FAQs
- Acasă
- FAQs
Intrebari frecvente
Simplu. Consultantii au facut mapari de procese in diferite companii si au acumulat nenumarate experiente. Au avut si succes cu o parte din procesele desenate, insa au avut si de redesenat procese ce nu functionau 100%. Echipa de consultanti are o viziune neutra si nu implica emotii fata de resursa umana, fiind rationali 100% in tot procesul. Scopul consultantilor este de a-ti creste profitabilitatea prin maparea corecta si optimizarea proceselor, nu de a proteja si de a ascunde pierderi financiare ale companiei.
Daca te-ai decis sa treci cu afacerea la urmatorul nivel, noi suntem aici pentru tine.
Modelarea sau remodelarea unui proces de afaceri nu este un scop in sine, ci un instrument imperios necesar atat in activitatea curenta cat si pentru digitalizarea companiei. Pentru a evalua eligibilitatea digitalizarii unui proces, este necesar sa se masoare cu precizie resursele implicate, sa se stabileasca noul proces, fie offline, fie digital. Investitia trebuie amortizata in maximum 8 luni direct din optimizarea proceselor, fie ca se reduc costurile, fie ca se inregistreaza cresteri de venituri.
Majoritatea consultantilor profesionisti insista pentru maparea proceselor in cadrul companiei, mai exact definirea hartii activitatii, pe fiecare departament din cadrul acesteia pentru a va putea face optimizarea supply-chain-ului. Este prima activitate care se realizeaza, inainte de orice alte procese.
Pentru optimizarea procesului din cadrul unei afaceri este nevoie mai intai de o harta a proceselor existente, in termenii specifici se numeste As Is. In baza acestei harti consultantul poate vedea imaginea din cadrul proceselor existente si ulterior poate propune solutii de imbunatatire a acestora.
Fara o mapare de procese in cadrul companiei este ca si cum te-ai apuca de construit o casa verde, fara proiect, fara arhitect, sef de santier si fara autorizatii de construire.
O afacere sustenabila are nevoie de fluxuri definite, iar daca in cadrul companiei tale nu exista o mapare de procese, aceasta se va realiza. Acesta este rolul nostru, ca si consultanti, sa ajutam managementul sa isi vizualizeze procesele, iar mai apoi sa le remodelam intr-o varianta TO BE, ce va fi fundatia pentru transformarea digitala a companiei, ori pentru cresterea profitului si motivarea echipei.
Fara sa vizualizezi schita activitatilor din companie, esti in imposibilitate de a vedea unde poti optimiza activitatea.
Exista o o multitudine de avantaje pentru actionariat si management, insa vom enumera 5 motive pe care le consideram esentiale:
- O mapare corecta a proceselor reduce pierderile din cadrul companiei cu pana la 20%.
- Se identifica oportunitati de optimizare si este o prima conditie in orice demarare a oricarui proces de optimizare in cadrul unui departament, sau in cadrul companiei.
- Ofera claritate din punct de vedere al functionarii organizatiei.
- Ajuta echipele sa isi creasca productivitatea, identificand activitatile repetitive si consumatoare de timp, ce se pot automatiza/elimina.
- Harta proceselor este imperios necesara in transformarea digitala a companiei, pentru dezvoltarea unui soft customizat sau inlocuirea unuia existent cu o aplicatie noua.
Cand doresti sa realizezi un proces bine structurat pentru compararea practicilor de lucru ale organizatiei tale cu practicile similare identificate in alte organizatii si implementarea celor mai bune idei in propriile procese.
Cand doresti sa identifici ce nu functioneaza corect in companie, sa gasesti vulnerabilitatile din cadrul hartii proceselor tale.
Cand doresti sa implementezi o aplicatie interna, fie CRM, fie TMS, sau aplicatie customizata. Nici o aplicatie nu poate fi implementata corect si pe nevoia companiei, fara a fi desenate procesele.
Daca te-ai decis sa realizezi cea mai buna investitie in compania ta, atunci e momentul sa ne contactezi. Intai ne intalnim sa ne cunoastem, sa intelegem afacerea ta si cultura organizatiei, iar dupa agrearea etapelor, devenim parte din echipa ta pe toata perioada de desfasurare a proiectului.
Maparea proceselor nu este o activitate, ci trebuie tratata ca un proces extrem de important, deoarece poate reprezenta harta companiei tale. Te va ajuta atat in cadrul echipei, in relatiile cu clientii si furnizorii, precum si in luarea deciziilor strategice la nivel de companie pentru trecerea la nivelul urmator.
Daca te-ai hotarat sa inovezi structura si modul in care isi desfasoara activitatea compania ta, ai nevoie de o echipa de consultanti in IT. Consultanta in IT este un serviciu prestat de catre specialistii IT pentru ca afacerea ta sa evolueze la mediul digital actual.
Pentru ca domeniul IT a atins un nivelul in care poate influenta procesele afacerii tale: de la vanzarile online, experienta clientilor( utilizatorului), prezenta firmei in social media, Cloud computing, pana la multe alte puncte cheie in dezvoltarea optima a afacerii tale. Serviciul de consultanta in IT ajuta companiile sa creasca eficienta si productivitatea, prin automatizarea proceselor, impactand pozitiv: costurile, relatia cu clientii si furnizorii, performanta companiei, oferind si avantaje competitive procesului de productie/servicii. Procesele companiei sunt introduse intr-un cadru tehnologic, avand ca obiectiv proiectarea si implementarea unor solutii inovatoare pentru dezvoltarea afacerii.
Consultantii in IT au expertiza necesara pentru a identifica si intelege nevoia reala de automatizare si digitalizare a proceselor companiei tale. Ei vad situatia atat in ansamblu, identificand problemele si riscurile de implementare, dar au totodata si rolul de a educa echipa in procesul de transformare digitala, asigurand suport in implementare.
Exista nenumarate beneficii, insa le vom enumera doar pe cele mai importante:
- reducerea costurilor in procesul de digitalizare;
- reducerea timpilor de dezvoltare si implementare, ceea ce inseamna reducere de costuri;
- cresterea nivelului de productivitate a angajatilor si performanta generala a companiei.
Documentatia software reprezinta descrierea produsului pentru programatori, cat mai detaliata, fiind imperios necesara in procesul de dezvoltare, testare, implementare a oricarei aplicatii. Fie ca vorbim despre o aplicatie de tip CRM, SAP, ori aplicatie customizata, cheia succesului pentru dezvoltarea aplicatiei cu costuri optimizate este data de crearea unei documentatii software, care sa cuprinda detaliat toate specificatiile necesare aferente produsului.
Documentatia software este modalitatea cea mai eficienta din punct de vedere al rapiditatii de dezvoltare a unei aplicatii, prin care se descrie produsul si procesul ce se va folosi in etapa de dezvoltare, programatorii avand o imagine clara a intregului proiect.
Echipa de dezvoltatori va urmari in realizarea diagramei bazei de date, diagrama proceselor din cadrul activitatii afacerii/institutiei, iar prin specificatiile tehnice primite va putea reduce timpii de dezvoltare a soft-ului, avand instructiuni clare.
Aceasta este insotita de harta proceselor companiei, de diagrame de fluxuri, specificatii functionale si non-functionale, documente ce vor fi folosite si in procesul de testare a versiunilor livrate de catre dezvoltator.
Documentatia software stabileste si modalitatea de dezvoltare a soft-ului pentru echipa implicata in scrierea codului, implementare si inregistreaza procesul de dezvoltare a acesteia.
Pe langa faptul ca documentatia ajuta echipa de dezvoltare, aceasta este extrem de importanta deoarece reduce timpul alocat dezvoltarii, reduce erorile de dezvoltare si respecta nevoia companiei/institutiei in procesul de digitalizare/automatizare a proceselor.
Cu o documentatie software bine definita se reduce timpul de executie cu 25% si costurile de dezvoltare cu cel putin 20%.
Echipa Grow Business detine toate instrumentele necesare, precum si resursa umana pentru a-ti fi alaturi in procesul de definire a documentatiei software si te asista de la inceputul proiectului, pana la implementarea acestuia in companie.
// Suntem aici pentru a vă răspunde la întrebări 24/7